23 juni 2022 Succes gewenst voor alle deelnemers Drakenbootfestival

Aanstaande zaterdag, 25 juni,  is het zover. Dan vindt, na twee jaar uitstel, de lustrumeditie van het Drakenbootfestival plaats in Roermond. Een afvaardiging van ons management zal namens het Laurentius Ziekenhuis meedoen met dit waterfestijn. Wil je de roeiers ter plekke gaan aanmoedigen? Dat kan! Kijk voor alle praktische informatie voor bezoekers op de website.

Watertappunt
De opbrengst van dit evenement gaat naar twee goede doelen: Stichting Leergeld Nederland én JOGG, een samenwerkingsverband tussen o.a. Laurentius Ziekenhuis en de gemeente Roermond met als motto Gezonde Jeugd Gezonde Toekomst. Het streven is om met de opbrengst van het festival een watertappunt op een centrale plek in Laurentius te realiseren om het drinken van water te stimuleren. Dit watertappunt wordt een echte blikvanger in het thema van onze mascottes Rik en Skip om ook onze jongste bezoekers aan te spreken.