29 maart 2024 Bereikbaarheid ziekenhuis tijdens werkzaamheden herinrichting Oranjelaan

Op dinsdag 2 april start de eerste fase van de werkzaamheden betreffende de herinrichting Oranjelaan. Fase 1 betreft de rotonde Oranjelaan – Bredeweg.
Tijdens de werkzaamheden blijft een rijstrook (éénrichtingsverkeer) van de Oranjelaan geopend voor al het verkeer dat het centrum uit gaat. De Bredeweg is afgesloten voor doorgaand verkeer.

Fase 1 zal naar verwachting ongeveer 5 weken duren.

Ziekenhuis bereikbaar
Het Laurentius Ziekenhuis is gewoon bereikbaar, maar houd wel rekening met een omleiding. U kunt de oprit van ons parkeerterrein bereiken vanuit de centrumkant (stationstunnel). Bij het verlaten van de parkeerplaats kunt u – zoals gewoonlijk – rechtsaf slaan. De rotonde op de Bredeweg is voor één helft geopend, zodat u via die weg de Oranjelaan weer kunt verlaten.

Meer informatie vindt u op de website van gemeente Roermond.

Klik op de afbeelding om te vergroten.