12 mei 2022 Dag van de Zorg

Vandaag, op 12 mei, vieren we in ons ziekenhuis de Dag van de Zorg! Iedere dag zetten onze zorgprofessionals de patiënt op de eerste plaats. Op deze bijzondere dag willen wij daarom al onze medewerkers in de spotlight zetten! Een dikke dankjewel voor iedereen die op zijn of haar manier bijdraagt aan de zorg en ondersteuning van al onze patiënten. Wat zijn we trots op jullie!

Uiteraard lieten we deze dag niet zomaar voorbij gaan. Om onze toppers op een stijlvolle manier te ontvangen, werden de rode lopers uitgerold bij de personeelsingangen. Bij aankomst werd iedereen toegejuicht door een welkomstcomité, bestaande uit een delegatie van het Verpleegkundig Stafbestuur, de Medische Staf, Raad van Bestuur, managers en teamleiders. Tevens kreeg iedereen iets lekkers om de dag mee te beginnen (of eindigen na de nachtdienst) en een klein presentje. Ook in de middag werd er nog een smakelijke traktatie uitgedeeld.

Ook Jacobs Douwe Egberts Koffie wilde graag onze medewerkers op deze speciale dag verwennen. Daarom kwamen zij met een koffietruck naar ons ziekenhuis. De barista zorgde ervoor dat iedereen van een heerlijke kop koffie, cappuccino, latte macchiato of thee kon genieten.

Vanaf vandaag is ook zien op welke manieren onze mensen voor het verschil zorgen voor anderen, dag in en dag uit. Die momenten zijn hier terug te lezen: bit.ly/3yNTmFl.