31 oktober 2022 Gedachtenisboom - Aan wie denk jij vandaag?

Morgen, dinsdag 1 november, en woensdag 2 november staat er een gedachtenisboom in de verbindingsgang tussen de hoofdingang en afdelingen van het ziekenhuis, nabij het Stiltecentrum.​​​

We willen patiënten en hun naasten, bezoekers en zeker ook medewerkers de gelegenheid geven om stil te staan bij de herinnering, het verdriet, verlies of gemis van een dierbare. Of om kracht, moed of beterschap te wensen voor een geliefde of dierbare zieke.

Dit jaar hebben we bijzondere aandacht voor allen die te lijden hebben onder welke crisis dan ook en voor de medewerkers en vrijwilligers die dit jaar het ziekenhuis zijn ontvallen.

Kom gerust langs en hang voor jouw dierbare een bloem of blad in de gedachtenisboom. Je bent van harte welkom!