13 juli 2021 Publieksavond gemist? Kijk online terug!

Met tevredenheid kijken we terug op onze allereerste online publieksavond: een informatieve bijeenkomst die via internet te volgen was. Door middel van een viertal presentaties werden alle geïnteresseerden bijgepraat over de actuele ontwikkelingen in ons ziekenhuis. Allereerst stelde de Raad van Bestuur zich voor en nam bestuursvoorzitter Luc van den Akker ons in vogelvlucht mee door het afgelopen jaar dat uiteraard gedomineerd werd door de coronazorg. IC-verpleegkundige Wendy Weijers pakte het stokje over en deelde de persoonlijke ervaringen van haarzelf en haar collega’s op de IC tijdens de coronapandemie. Heel indrukwekkend!

Na een korte pauze vertelde Hans Schuurman, voorzitter van de Cliëntenraad wat de resultaten waren van de meest recente enquêtes die waren voorgelegd aan ons Cliëntenpanel. Tot slot liet manager Facilitair Nataschja Zaal ons zien dat het ziekenhuis steeds mooier en toegankelijker wordt!  Heeft u de uitzending gemist? Geen probleem! Via deze link kunt u ‘m op elk gewenst moment terugkijken: