17 december 2022 Zo zorgden Floor en Karin écht voor het verschil

In deze koude dagen voor kerst kunnen we wel wat warmte gebruiken. In de reeks “Jij zorgt voor het verschil” hebben we twee hartverwarmende verhalen in de vorm van twee minidocumentaires die we graag met jullie delen. Dit zijn mooie voorbeelden van hoe onze medewerkers écht het verschil maken voor de patiënt. Het eerste verhaal gaat over verpleegkundige Floor en gastvrouw Karin. Zij zorgden ervoor dat een echtpaar ondanks een ziekenhuisopname tóch hun 60-jarig huwelijk kon vieren in Laurentius. Heel bijzonder! Kijken jullie mee?

Meer inspirerende verhalen zijn te lezen op Laurentius Ziekenhuis Roermond - Jij zorgt voor het verschil.